torsdag 8 oktober 2015

Dags att dela med mig av tankar och ideer igen.

Då var det dags att börja dela med mig av åsikter och tankar på hemsidan igen. Har faktiskt saknat bloggandet och det skall bli roligt att komma igång igen. Att jag inte postat några inlägg på länge är för att jag helt enkelt känt mig tom och oinspirerad. Det har varit en period där jag försökt omvärdera och utvärdera vad jag vill fokusera och lägga mina vakna timmar på. En 50 års kris blandat med tomhet efter riksdagsvalet där jag kände att jag la ner allt och lite till som gav ett bra resulatat men då partiet dalade så blev det ingen plats i riksdagen för mig. Det gjorde ont, ont och ont och jag fick istället börja om och då var frågan… med vaddå?  Om jag blivit klokare, förändrad eller bara några månader äldre återstår att se. Följ mina inlägg så får du göra en egen utvärdering ;)



via WordPress http://ift.tt/1Zhj8s3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar